Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.További információ 
Ár:
4.900 Ft
4.700 Ft
Kedvezmény: 200 Ft
Menny.:

Kreatív intervenciók a kihívást jelentő gyermek- és kamaszviselkedések kezelésére

Ár:
4.900 Ft
4.700 Ft
Kedvezmény: 200 Ft
Menny.:
Gyártó: Z-Press Kiadó
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag! (2)
Elérhetőség: Azonnal, raktárról
Várható szállítás: 2021. szeptember 21.

MEGJELENT! 


  • 186 gyakorlat, módszer, technika, feladatlap és kommunikációs tipp
  • Pedagógusoknak, szülőknek, terapeutáknak, fejlesztő szakembereknek
  • Hasznos feladatlapok és gyakorlatok az alábbi problémák kezelésére:
    Figyelemhiányos hiperaktivitás zavar •  Autizmus spektrum zavar •  Ellenszegülő viselkedészavar • Időszakos dühkitörések zavara • Poszttraumás stressz zavar • Végrehajtó funkciók zavara •  Tanulási zavar

Könyvismertető

KREATÍV INTERVENCIÓK A KIHÍVÁST JELENTŐ GYERMEK- ÉS KAMASZVISELKEDÉSEK KEZELÉSÉRE

186 gyakorlat, módszer, technika, feladatlap és kommunikációs tipp

 

► Pedagógusoknak, szülőknek, terapeutáknak, fejlesztő szakembereknek 

► Könnyen alkalmazható megoldások viselkedési és tanulási zavarok kezelésére 

DÜH • TISZTELETLENSÉG • SZORONGÁS • SZERVEZETTSÉG • ÖNÁLLÓSÁG • EGYÜTTMŰKÖDÉS • KÖZÖSSÉGI MÉDIA • DEPRESSZIÓ • FELELŐSSÉGVÁLLALÁS • ELKÖTELEZŐDÉS • HATALMI HARCOK

A viselkedési változásokon való munka nemcsak eredményes, hanem még élvezetes is lehet a gyermekek és tinédzserek számára, ha a megfelelő eszközök és módszerek rendelkezésére állnak. Susan Epstein, tapasztalt terapeuta és népszerű gyermeknevelési coach, egyedi stílusával sok újítást és vidámságot nyújt a viselkedés javítását célzó, jól bevált, könnyen alkalmazható ötleteiben.

  • Véget vetni a dühös és indulatos viselkedésnek
  • Leállítani a tiszteletlen viselkedést
  • Trauma és depresszió kezelésénél kialakítani a bizalmat és a biztonságérzetet
  • Elsajátítani a szorongás és a stressz csökkentésének technikáit
  • Egyszerű lépéseket tenni a szervezettség irányába
  • Megtanulni a felelősségteljes gondolkodást és kiérdemelni az önállóságot
  • Eszközök az elköteleződés, az együttműködés és a tanulás lehetősége felé
  • Speciális rész: megfelelő szülői stratégiákat kialakítani a modern technológiák használatára 

 

FEJEZETEK → minden résznél gyakorlatok, feladatlapok, kommunikációs tippek, ösztönző írások, módszerek:

  • Düh és indulatos viselkedés (az indulatos viselkedés, a frusztráció és a düh kezelése, a dühkitörések megelőzése)
  • Tiszteletlen magatartás (hogyan beszéljünk a gyermekkel higgadtan, konstruktív és együttműködő módon, és hogyan őrizzük meg tekintélyünket)
  • Trauma és depresszió (nehéz helyzetekben szavakat találni, bizalmat és biztonságérzetet erősítő nem verbális módszerek)
  • Autizmus spektrum zavar (ASD) és kapcsolódó problémák (tanulási- és figyelemzavar, ill. autizmus spektrum zavar hasonlóságai, különbségei; fejlesztési tippek a pozitív változás felé)
  • Stressz és szorongás (stressz kiváltó okai tiniknél, stressz- és szorongás kezelése otthon és az iskolában)
  • Szervezettség és önállóság (a gyermek túlterheltségének és a körülötte lévő felfordulásnak a csökkentése, így az eredményesség és önállóság érzésének megteremtése)
  • A szülőt próbára tevő, kockázatos viselkedés (szerződések és feladatlapok, melyek segítenek áthidalni a felnőttek és tinédzserek közti kommunikációs szakadékot)
  • Felelősség és önállóság (több felelősség, önállóság és szabadság a kamasz gyermeknek; célok megfogalmazása)
  • Társas és érzelmi készségek (társas készségfejlesztő gyakorlatok, melyek segítenek a csapatjáték, az önszabályozás és az érzelmi intelligencia fejlesztésében)
  • Kötelezettségvállalás, együttműködés és tanulás (szerepvállalás és együttműködés elősegítése, kötelezettségvállalásra ösztönzés, magabiztosság serkentése)
  • Kapcsolódás, kommunikáció és pozitivitás (szülő-gyermek kötelék erősítése, család küldetésének nyilatkozata és megfogalmazása, közös családi rituálék teremtése, családi meetingek)
  • Technológia (média és digitális eszközök megfelelő használata, átfogó szabályrendszer kialakítása, szerződések: okostelefon- és internethasználat)
  • Szülőként időt fordítani önmagára (szülői energiatartály feltöltése; módszerek, technikák a testi, érzelmi, szellemi és spirituális szükségletek kielégítésére)

 

SZERZŐ

Susan Epstein – mentálhigiénés terapeuta, LCSW, gyermeknevelési coach. Több mint 35 éve dolgozik családterapeutaként, gyermeknevelési coachként és oktatóként. Munkája során legfőbb célja, hogy olyan újító megoldásokat nyújtson, amelyekkel a kihívást jelentő gyermekek és tinédzserek viselkedését pozitív irányba lehet alakítani.

Belelapozás

Vélemények

5.00
2 értékelés
5
(2)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 5 / 5 csillag!
2021. 04. 09.
Iskolapszichologuskènt már alkalmaztam is kettő gyakorlatot ADHD, ODD esetèben (Szülinapitortás relaxáció, Érzés GPS). Osztályfőnök visszajelzèse már az első foglalkozás után : "mintha kicserèltèk volna" a kisdiákot. Szuper gyakorlatok, játékos, szòrakoztatò foglalkozások, hasznos tanácsok!
| 5 / 5 csillag!
2021. 04. 08.
Szemléletformáló, praktikus, könnyen használható kézikönyv tele rengeteg hasznos gyakorlattal - egészen a kisgyermekkortól kezdve a nagyobb gyerekekig. Gyakorló szülőként és édesanyákat támogató coachként is jó szívvel ajánlom!

Domokos Kata
life,- business és karriercoach
https://domokoskata.hu