Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.További információ 
Ár:
8.900 Ft
Menny.:

Üzleti ötletek tesztelése

Ár:
8.900 Ft
Menny.:
Gyártó: Z-Press Kiadó
Elérhetőség: Azonnal, raktárról
Várható szállítás: 2024. április 01.

✓ Megtanulhatja a tesztelés folyamatát, megtervezheti első kísérletét és elkezdheti üzleti ötletei tesztelését.
✓ 44 kísérlet különböző ötletek és üzleti prototípusok teszteléséhez.
✓ Vállalati innovátoroknak, startup vállalkozóknak és solopreneuröknek.
✓ A kísérletekkel tesztelheti ötletei kívánatosságát, megvalósíthatóságát és életképességét.

Könyvismertető

Gyakorlati útmutató és 44 kísérlet az üzleti ötletek teszteléséhez
►Vállalati innovátoroknak ►Startup vállalkozóknak ►Egyszemélyes vállalkozásoknak

 

Jó lenne, ha előre láthatná, hogy az üzleti ötlete beváltja-e a hozzáfűzött reményeket? Emellett az is nagyszerű lenne, ha csökkenthetné a kudarc és a bizonytalanság kockázatát? 

David J. Bland és Alex Osterwalder a tesztelés folyamatát kínálják megoldásként, továbbá azt is megmutatják és megtanítják, hogyan kell csinálni. Könyvükben 44 kísérlet található részletes leírással.

Átlagosan tízből hét új termék képtelen beváltani a hozzá fűzött reményeket. Az Üzleti ötletek tesztelése szeretné megfordítani ezt a statisztikát. Ez a gyakorlati útmutató egy egész kísérlettárat bocsát most az olvasó rendelkezésére az új ötletek teszteléséhez.

Könyvünk segítségével megtanulhatja a tesztelés folyamatát, megtervezheti az első kísérletét és elkezdheti üzleti ötletei tesztelését. Bármilyen jól hangozzék is egy új ötlet elméletben, mindig támassza alá bizonyítékokkal! Tehát, teszteljen.
Ha már jártas valamennyire a tesztelés világában, most elmélyítheti ismereteit, új ötleteket és megoldásokat találhat a kísérlettárból. Ha pedig a szervezeten belül szeretné kiterjeszteni a tesztelés gyakorlatát a megfelelő szokások és nyelvhasználat segítségével, ennek a módját is megtanulhatja a könyvből.

A vélemények ideje lejárt, a jövő a bizonyítékkal alátámasztott ötleteké.

Miért teszteljük az üzleti ötleteinket?

A tesztelés az a tevékenység, amellyel kiszűrhetjük azokat az ötleteinket, amelyek elméletben jól néznek ki, de a valóságban nem működnének. Ötleteinket a haladék nélkül megvalósított kísérletekkel tesztelhetjük, amelyek segítségével folyamatosan tanulhatunk és alkalmazkodhatunk.

Kezdje el tesztelni üzleti ötleteit!

  • Tanulja meg a tesztelés folyamatát.
  • Tervezze meg és futtassa le az első kísérleteit.
  • Csökkentse üzleti ötletének kockázatát.
  • Végezze el a tesztelési folyamat finomhangolását.
  • Fedezze fel a kísérletekkel kapcsolatos, már összegyűjtött tudást.
  • Tegye támadhatatlanná az üzleti ötleteit korábban összegyűjtött bizonyítékokkal.
  • Ismerje meg a kísérletezési szertartásokat.
  • Ossza meg a tesztelésre vonatkozó tudást szervezete összes csapatával.
  • Csökkentse az új ötletekben rejlő kockázatot és bizonytalanságot a teljes szervezetben.

 

Kinek szól a könyv?

  • vállalati innovátoroknak, akik megkérdőjelezik az uralkodó gyakorlatot, vagy új üzletágat építenek egy nagy szervezet keretein belül.
  • startup vállalkozóknak, akik próbára tennék új üzleti modelljük építőelemeit annak érdekében, hogy felesleges idő-, energia- és pénzkidobástól kíméljék meg a csapatukat, a társalapítókat és a befektetőket egyaránt.
  • egyszemélyes vállalkozásoknak (solopreneuröknek), ahol az egyetlen tagnak van egy megérzése vagy ötlete, amely nem nevezhető üzletnek.

 

Milyen kísérletek vannak a könyvben?

A 44 kísérlet két nagy csoportra oszlik: a felderítést és a bizonyítást szolgálókra.

Felderítést szolgáló kísérletek típusai:

  • változatok kiderítése (pl. ügyfélinterjúk, felderítő felmérés stb.);
  • adatelemzés (keresési trendek és webforgalom elemzése stb.);
  • érdeklődés felmérése (ajánlási program, közösségimédia-kampány stb.);
  • egyeztető prototípusok (storyboard, áltermék stb.);
  • preferencia és rangsorolás (termékdoboz, kártyarendezés stb.).

 

Bizonyítást szolgáló kísérletek típusai:

  • interaktív prototípusok (kattintható vagy életnagyságú prototípus stb.);
  • call-to-action (egyszerű landing oldal, A/B tesztelés);
  • szimuláció (pop-up bolt, szimulált értékesítés stb.).

 

Könyvünk a piac legátfogóbb kísérlettárát kínálja önnek, melynek segítségével bizonyítékokkal alátámasztva teheti üzleti ötleteit támadhatatlanná. Teszteljen minél többet, hogy ne vesztegessen időt, energiát és erőforrást olyan ötletekre, amelyek valamiért nem működnek.

Ha bizonyosságra vágyik azzal kapcsolatban, hogy üzleti ötletei sikerre vihetők-e, ez a kísérlettár mindig legyen kéznél.

 

SZERZŐK

David J. Bland
A Szilícium-völgyben dolgozó író és cégalapító, aki a „lean startup” módszerek, a tervezői gondolkodás és az üzleti modell innováció alkalmazásával számtalan cég növekedésében segédkezett már.

Alex Osterwalder
Az Üzletimodell-építés kézikönyve és a Value Proposition Design (Értékajánlat tervezése) című sikerkönyvek vezető szerzője; a „Thinkers 50” lista 7. helyezettje; szenvedélyes vállalkozó és keresett előadó.

Belelapozás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!