Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.További információ 
Ár:
8.900 Ft
8.400 Ft
Kedvezmény: 500 Ft
Menny.:

Üzleti ötletek tesztelése

Ár:
8.900 Ft
8.400 Ft
Kedvezmény: 500 Ft
Menny.:
Gyártó: Z-Press Kiadó
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Elérhetőség: Azonnal, raktárról
Várható szállítás: 2021. szeptember 21.

✓ Megtanulhatja a tesztelés folyamatát, megtervezheti első kísérletét és elkezdheti üzleti ötletei tesztelését.
✓ 44 kísérlet különböző ötletek és üzleti prototípusok teszteléséhez.
✓ Vállalati innovátoroknak, startup vállalkozóknak és solopreneuröknek.
✓ A kísérletekkel tesztelheti ötletei kívánatosságát, megvalósíthatóságát és életképességét.

Könyvismertető

Gyakorlati útmutató és 44 kísérlet az üzleti ötletek teszteléséhez
►Vállalati innovátoroknak ►Startup vállalkozóknak ►Egyszemélyes vállalkozásoknak

 

Átlagosan tízből hét új termék képtelen beváltani a hozzá fűzött reményeket. Az Üzleti ötletek tesztelése szeretné megfordítani ezt a statisztikát. Ez gyakorlati útmutató egy egész kísérlettárat bocsát most az ön rendelkezésére az új ötletek teszteléséhez.

Könyvünk segítségével megtanulhatja a tesztelés folyamatát, megtervezheti első kísérletét és elkezdheti üzleti ötletei tesztelését. Ha nem ismeretlen önnek a tesztelés világa, most elmélyítheti ismereteit, új ötleteket és megoldásokat találhat a kísérlettárból. Ha pedig a szervezeten belül szeretné kiterjeszteni a tesztelés gyakorlatát a megfelelő szokások és nyelvhasználat segítségével, ennek a módját is megtanulhatja.

A vélemények ideje lejárt, a jövő a bizonyítékkal alátámasztott ötleteké.

A tesztelés az a tevékenység, amellyel kiszűrhetjük azokat az ötleteinket, amelyek elméletben jól néznek ki, de a valóságban nem működnének. Ötleteinket haladék nélkül megvalósított kísérletekkel tesztelhetjük, amelyek segítségével folyamatosan tanulhatunk és alkalmazkodhatunk.

Kezdje el tesztelni üzleti ötleteit!
► Tanulja meg a tesztelés folyamatát.
► Tervezze meg és futtassa le az első kísérleteit.
► Csökkentse üzleti ötletének kockázatát.
► Végezze el a tesztelési folyamat finomhangolását.
► Fedezze fel a kísérletekkel kapcsolatos, már összegyűjtött tudást.
► Tegye támadhatatlanná az üzleti ötleteit korábban összegyűjtött bizonyítékokkal.
► Ismerje meg a kísérletezési szertartásokat.
► Ossza meg a tesztelésre vonatkozó tudást szervezete összes csapatával.
► Csökkentse az új ötletekben rejlő kockázatot és bizonytalanságot a teljes szervezetben.

Könyvünk a piac legátfogóbb kísérlettárát kínálja önnek, melynek segítségével bizonyítékokkal alátámasztva teheti ötleteit támadhatatlanná. Teszteljen minél többet, hogy ne vesztegessen időt, energiát és erőforrást olyan ötletekre, amelyek valamiért nem működnek.

SZERZŐK

David J. Bland
A Szilícium-völgyben dolgozó író és cégalapító, aki a „lean startup” módszerek, a tervezői gondolkodás és az üzleti modell innováció alkalmazásával számtalan cég növekedésében segédkezett már.

Alex Osterwalder
Az Üzletimodell-építés kézikönyve és a Value Proposition Design (Értékajánlat tervezése) című sikerkönyvek vezető szerzője; a „Thinkers 50” lista 7. helyezettje; szenvedélyes vállalkozó és keresett előadó.

Belelapozás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!