A weboldalon sütiket (cookie) használunk, hogy javítsuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújtsunk. 
További információ 

Ár:
5.990 Ft
Menny.:

Kisvállalati marketing biblia

Ár:
5.990 Ft
Menny.:
Elérhetőség: Azonnal, raktárról
Gyártó: MarketingCommando
Várható szállítás: 2024. december 03.
Szerezhető hűségpontok: 60
A könyv szerzője Wolf Gábor, a Marketing Commando vezetője. 

Könyvismertető

A vállalkozásod fantasztikus!
Vevők özönlenek, mint a víz?
Terjed a híred, mint a tűz?
Ha a vállalkozásod nem lett akkora durranás, mint amit induláskor megálmodtál, akkor egyetlen esélyed maradt, hogy mégis eljuss az üzleti mennyországba, és ezt az esélyt úgy hívják: marketing!
Itt az első MAGYAR marketing könyv, ami:

  • NEM multiknak szól - hanem mikró-, kis- és közepes vállalatoknak
  • NEM amerikai könyv fordítása - hanem 100% magyar tapasztalat,
  • NEM elméleti tananyag - hanem csupa példa és gyakorlati tipp

 A könyv fejezetei:

  1. A piac titka - hogyan hódíts meg egy nagy piacot kis pénzből (magyar példákkal)
  2. Akármit is árulsz, ellenállhatatlanná tesszük a vevő szemében (hogy soha többé ne kelljen árversenyezned)
  3. A bizonyítottan jó reklám kötelező elemei (ebből ma hányat nem használsz?)
  4. Hol reklámozz és hogyan szerezz reklámhelyet olcsón?
  5. A folyamatos növekedés marketing stratégiája 2 könnyű lépésben (amit a konkurenseid ma még elhanyagolnak)
  6. Márkaépítés kisvállalatoknak fillérekből
  7. Szerezd meg a piac bizalmát (a szkeptikus vevőkét is)
  8. A Garancia elad: a többieké gyenge, a Tiéd hogy legyen eggyel jobb?
  9. Könnyűpiackutatás: hogyan tartsd az ujjad a piac pulzusán, fillérekből?
  10. Marketing a mindennapokban ahogy a virágzó vállalkozások csinálják