Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa.További információ 
Ár:
5.900 Ft
NEM KAPHATÓ!
Kifutás dátuma:
2022-11-02

Gamification. Játékosítás

Ár:
5.900 Ft
NEM KAPHATÓ!
Kifutás dátuma:
2022-11-02
Gyártó: Z-Press Kiadó

Elfogyott. 


Szeretne kitűnni a konkurenciái közül? 
Járjon élen új megoldásokkal! 
Alkalmazzon játékmechanizmusokat és stratégiákat játékon kívüli szituációkban. A gamification innovatív megoldás, egy vadonatúj kommunikációs és marketingeszköz, pl. a humánerőforrás, értékesítés, oktatás, egészségügy, kutatás-fejlesztés, versenyek, pályázatok, piackutatás, vállalkozásfejlesztés területén.  

Könyvismertető

GAMIFICATION Játékosítás

 

► Vadonatúj alkalmazások a marketing, értékesítés, humánerőforrás, képzés területére: hűséges vevők, motivált munkatársak, növekvő eladás...

► Gamification = Játékosítás, az üzleti sikerért

► Szeretne kitűnni a konkurenciái közül? Járjon élen új megoldásokkal!

► Az első magyar nyelvű szakirodalom a gamification témaköréből!

A gamification annyira új, hogy a magyar szóhasználatban még alig találkoztunk vele. Viszont szinte biztos, hogy a gyakorlatban használtuk, de nem tudtuk, hogy gamifikációról van szó. De mi ez az újdonság? 

Definíció: a gamifikáció az a folyamat, amikor játékmechanizmusokat és stratégiákat alkalmazunk játékon kívüli szituációkban, területeken. Leginkább számítógépes, online megoldásokra kell gondolnunk, amely az üzleti és civil szféra minden területén alkalmazható. Ezzel olyan élményeket tudunk nyújtani, amelyek beépített ösztönzésül szolgálnak az alkalmazottaknak és a vevőknek.

A gamification főbb felhasználási területei: egy vadonatúj kommunikációs és marketingeszköz, humánerőforrás, értékesítés, oktatás, egészségügy, kutatás-fejlesztés, versenyek, pályázatok, piackutatás, vállalkozásfejlesztés területén . 

Marketing (márkaépítés, vevőszerzés, vevőhűség) és a Gamification

Egy üzletben a siker azon múlik, hogy elnyerjük és fenntartsuk a vásárlók és vevők érdeklődését. Mivel ténylegesen a fogyasztók évről évre egyre növekvő mennyiségű időt töltenek játékokkal, a gamifikáció nyújtja a legjobb eszközöket az emberek kötődésének megteremtésére és fenntartására. A világ legjobb szervezetei – mint a Nike, SAP, Pearson, Salesforce, Cisco, United Airlines, Microsoft, Target, Spotify, Siemens, GE, IBM, McDonald’s, és még százak – növekvő mértékben használják ezeket a technikákat a versenytársak kihívására, a stratégiáik újraképzelésére, példa nélküli hűség elérésére, és a kivételes teljesítők és innovátorok toborzására, megtartására, ösztönzésére.

A változások hatására azonban egyre több kis- és középvállalkozás is a játék irányba fordul, felismerték az innovációt, és hogy az üzleti célok elérése az intelligencia, a motiváció és közösségeik elkötelezettségének összehangolásában rejlik. 

Íme egy használatra kész stratégiai útmutató, tele ragyogó ötletekkel és elkerülendő csapdák leírásával. Ha be akar szállni a játékba, itt megtalálja a módját. 

► Hogyan tudott a Marriott Hotels vagy a L’Oréal eredményes toborzással elkötelezett alkalmazotti bázist építeni: játékosítással
► Hogyan teremtette meg a NIKE a futás örömének kultúráját és hogyan érte el ezzel a piacvezető szerepét: játékosítással
► Hogyan tudtak az amerikai légitársaságok a 2001. szeptember 11-es sokk után áremeléssel is talpon maradni: játékosítással

Humánerőforrás és a Gamification

A HR, tréner, coach szakma már réges-rég felismerte, hogy a munkahelyi szituációk játékos környezetbe helyezésével, egy-egy tréningjáték segítségével a készségfejlesztés, problémamegoldás sokkal sikeresebb.

A munkahelyi gamification felhasználása is szárnyal, a hagyományos módszereket felváltja az új technológiás alkalmazás, például ezeken a területeken:

► Szórakoztatóvá tehetjük a toborzást.
► Motiválhatjuk az alkalmazottakat.
► Erősíthetjük a munkavállalói hűséget.
► Vállalati képzéseket játékosíthatunk.

Oktatás és a Gamification

Az oktatás területén is nagy sikerrel valósítható meg a gamification:
► a diákok motiválására, 
► a tanulási folyamata elősegítésére,
► a tanulási nehézségek leküzdésére, 
► a felvételizők toborzására. 

KINEK AJÁNLJUK A KÖNYVET?

Cégvezetőknek, személyzetfejlesztőknek, HR, marketing szakembereknek, kreatív fejlesztőknek, vállalati stratégiák kialakításáért felelős munkatársaknak. Minden olyan üzleti szférában tevékenykedőnek, akit érdekel az innováció és az abban rejlő előnyök kihasználása. 

SZERZŐK

GABE ZICHERMANN 
A Gamification Co. és a Dopamine vállalat vezetője, a világ élenjáró szakértőjeként tartják számon a vásárlói és alkalmazotti elkötelezettségre irányuló stratégiák tervezése terén.

JOSELIN LINDER 
A nagy hírű Játékalapú marketing című könyv Gabe Zichermann-nal közös társszerzője. Szerző és munkatárs az NPR This American Life és Morning Edition műsorainál, az AOL-nél és a gamification.co-nál.

BLOG

Még több infó a gamification alkalmazásáról blogbejegyzéseinkben:

GAMIFICATION ÉS A VEVŐSZERZÉS  ► GAMIFICATION ÉS AZ OKTATÁS  ► HUMÁNERŐFORRÁS ÉS A GAMIFICATION

AJÁNLÁS

"Gabe Zichermann könyvét ajánljuk azoknak a HR-eseknek, marketingeseknek és az élet bármilyen területén alkotó kreatívoknak, akik szintén azt szeretnék, hogy izgalmasabb, pezsgőbb legyen a minket körülvevő világ."
Vendler Balázs, az első magyar gamification blog alapítója: www.gamesforbusiness.hu

Gamification példák  (www.gamesforbusiness.hu)

► Multipoly innovatív toborzás → PricewaterhouseCoopers
► Rókalandozó →  Fornetti | Ketchmeup - Univer
► Pécsi Egyetem szimulációs játéka → Uniface-egyetemi reality

Belelapozás

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!