Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információ  Rendben

Ügyfélszolgálat felsőfokon

Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
2.980 Ft
2.500 Ft (2.381 Ft + ÁFA)
Kedvezmény: 480 Ft

____________________________ 

Kifutó könyv, többet már nem lesz kapható, 

NEM KAPHATÓ!
Kifutás dátuma:
2018-11-27

Leírás és Paraméterek

Sok elégedett ügyfelet szeretne cégének? A kulcs a kapcsolattartás és az ügyintézés! Akár személyesen, telefonon, e-mailben, levélben, vagy galambpostán kommunikál velük néhány szabályt mindenképp kell ismerni és betartani! Ez a könyv mindent megtanít az ügyfeleiről!

Még hogy kevés elégedett ügyfele van? Most majd sok lesz.

Tényleg elégedett ügyfeleket akar? Megkapja! Csak lapozzon bele a könyvbe!

Túl sok ügyfél túl gyakran megy el másik céghez. Így aztán nem mondhatja senki, hogy ezt a könyvet nem a kényszer szülte. Azt nem állítom, hogy ha a világ összes cégvezetője olvassa ezt a könyvet, akkor az ügyfélvándorlás teljesen megszűnik, de azt igen, hogy ha ön elolvassa, akkor ezentúl nem lesz gondja az ügyfelei megtartásával. Persze csak azokra gondolok, akiket ön is szeretne megtartani. Hogyan lehet a szolgáltatóipar fantasztikus ezermestere, aki valóban hatékony a problémamegoldás terén? Milyen pozitív tettekre, cselekvésre van szükség ahhoz, hogy a csalódott vásárlód ismét elégedett legyen? Hogyan viszonyuljon a nehéz természetű ügyfelekhez? Hogyan kerülheti el a vevőszolgálat 10 fűbűnét? De még az is kiderül ebből a könyvből, hogy a "Nem tudom" válasszal például vevőket veszíthet el, a "Nem tudom, de mindjárt utánanézek"-kel azonban megtarthatja őket.

Miért fontos az ügyfél? Mert egy ügyfél visszatér, hogy újra és újra önnél költse el a pénzét. Szerintem ez bőven megér egy misét (vagy egy olyan könyvet, ami ebben segít? jó sokat).

Vélemények

| 5 / 5 csillag!
2017. 11. 10.

Nagyon tetszett az Ügyfélszolgálat felsőfokon, mert mint vevő, mint szolgáltató oldaláról is betekintést nyújt abba, mit is várunk, várhatunk el másoktól.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő


Oldalsáv