Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy a weboldal a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információ 

Kik használják
a könyveinket?

Coachok, trénerek

Coachok, trénerek

Megnézem
HR, Szervezetfejlesztők

HR, Szervezetfejlesztők

Megnézem
oktatók, pedagógusok

oktatók, pedagógusok

Megnézem
pszichológusok

pszichológusok

Megnézem
vezetők

vezetők

Megnézem
egyesületek, alapítvánok

egyesületek, alapítvánok

Megnézem

Blog

Csoportdinamika – „régi kalap vagy új módszer?”
A csoportdinamika jelensége rendkívül fontos hatóerő, mely minden csoportot jellemez, függetlenül attól, hogyan élik meg, egyáltalán észlelik-e a csoport tagjai. Alapvető tényező, mint például az időjárás. Felfedezése a 20. század közepére tehető és többek között Kurt Lewin amerikai-német szociálpszichológus nevéhez fűződik, aki egyike a modern társadalmi-, szervezeti- és alkalmazott pszichológia úttörőinek. Európában, német nyelvterületen közel azonos időpontban indultak a csoportdinamika kutatások, így a módszer és technikák kidolgozása is.
Kids’ Skills a pedagógus eszköztárában

A Kids’Skills egy speciális gyermeknevelési módszer, kvázi rövidterápiás beavatkozás, melyet többek között a megoldásközpontú és narratív pszichoterápiás iskolák ihlettek, végül 1990-es években Ben Furman és munkatársai kísérletezték több száz gyerek és családjaik, nevelőik bevonásával Helsinkiben. Magas a hatékonysága, elég gyors és könnyen elsajátítható konkrét lépésekből áll, ezért Finnországban néhány év alatt nagy karriert futott be. Azóta is sikerrel alkalmazzák gyerekek különféle érzelmi, viselkedési és magatartási zavarainak megoldására iskolai és otthoni környezetben egyaránt.