GAMIFICATION Játékosítás

GAMIFICATION  Játékosítás Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
5.900 Ft
4.900 Ft
Kedvezmény: 1.000 Ft

AZ ÜZLET FORRADALMASÍTÁSA JÁTÉKOSÍTÁSSAL - ingyenes online applikációval

Leírás és Paraméterek

Vadonatúj alkalmazások a marketing, értékesítés, humánerőforrás, képzés területére:
hűséges vevők, motivált munkatársak, növekvő eladás...

Gamification = Játékosítás, az üzleti sikerért

Szeretne kitűnni a konkurenciái közül? Járjon élen új megoldásokkal!

Az első és egyetlen magyar nyelvű szakirodalom a gamification témaköréből!

A g amification annyira új, hogy a magyar szóhasználatban még alig találkoztunk vele. Viszont szinte biztos, hogy a gyakorlatban használtuk, de nem tudtuk, hogy gamifikációról van szó. De mi ez az újdonság? 

Definíció: A gamifikáció az a folyamat, amikor játékmechanizmusokat és stratégiákat alkalmazunk játékon kívüli szituációkban, területeken. Leginkább számítógépes, online megoldásokra kell gondolnunk, amely az üzleti és civil szféra minden területén alkalmazható. Ezzel olyan élményeket tudunk nyújtani, amelyek beépített ösztönzésül szolgálnak az alkalmazottaknak és a vevőknek.

A gamification főbb felhasználási területei: 
egy vadonatúj kommunikációs és marketing eszközmarketing, humánerőforrás, értékesítés, oktatás, egészségügy, kutatás-fejlesztés, versenyek, pályázatok, piackutatás, vállalkozásfejlesztés területén

Marketing (márkaépítés, vevőszerzés, vevőhűség)  és a Gamification
Egy üzletben a siker azon múlik, hogy elnyerjük és fenntartsuk a vásárlók és vevők érdeklődését. Mivel ténylegesen a fogyasztók évről évre egyre növekvő mennyiségű időt töltenek játékokkal, a gamifikáció nyújtja a legjobb eszközöket az emberek kötődésének megteremtésére és fenntartására. A világ legjobb szervezetei – mint a Nike, SAP, Pearson, Salesforce, Cisco, United Airlines, Microsoft, Target, Spotify, Siemens, GE, IBM, McDonald’s, és még százak - növekvő mértékben használják ezeket a technikákat a versenytársak kihívására, a stratégiáik újraképzelésére, példa nélküli hűség elérésére, és kivételes teljesítők és innovátorok toborzására, megtartására, ösztönzésére.

A változások hatására azonban egyre több kis- és középvállalkozás is a játék irányba fordul, felismerték az innovációt, és hogy az üzleti célokhoz az intelligencia, a motiváció és közösségeik elkötelezettségének összehangolásában rejlik. 

Íme egy használatra kész stratégiai útmutató, tele ragyogó ötletekkel és elkerülendő csapdák leírásával. Ha be akar szállni a játékba, itt megtalálja a módját. 

  • Hogyan tudott a Marriott Hotels vagy a L’Oréal  eredményes toborzással elkötelezett alkalmazotti bázist építeni: játékosítással
  • Hogyan teremtette meg a NIKE a futás örömének kultúráját és hogyan érte el ezzel a piacvezető szerepét: játékosítással
  • Hogyan tudtak az amerikai légitársaságok a 2001. szeptember 11-es sokk után áremeléssel is talpon maradni: játékosítással

Humánerőforrás és a Gamification
A HR, tréner, coach szakma már réges-rég felismerte, hogy a munkahelyi szituációk játékos környezetbe helyezésével, egy-egy tréningjáték segítségével a készségfejlesztés, problémamegoldás sokkal sikeresebb.

A munkahelyi gamification felhasználása is szárnyal, a hagyományos módszereket felváltja az új technológiás alkalmazás például ezeken a területeken:

  • Szórakoztatóvá tehetjük a toborzást.
  • Motiválhatjuk az alkamazottakat.
  • Erősíthetjük a munkavállalói hűséget.
  • Vállalati képzéseket játékosíthatunk.

Oktatás és a Gamification
Az oktatás területén is nagy sikerrel valósítható meg a gamification, a diákok motiválása, a tanulási folyamata elősegítésére, a tanulási nehézségek leküzdésére, a felvételizők toborzására. 


Letölthető alkalmazás a könyv mellé
Azért, hogy a könyvből nyert ötleteket könnyebb legyen átültetni a gyakorlatba, a szerzők kifejlesztettek egy applikációt. Erről bővebb információ található a könyvben. A könyv és az alkalmazás párhuzamos használata jelentősen hozzájárul a gamification megvalósításhoz. 

 

KINEK AJÁNLJUK A KÖNYVET?
Cégvezetőknek, személyzetfejlesztőknek, HR, marketing szakembereknek, kreatív fejlesztőknek, vállalati stratégiák kialakításáért felelős munkatársaknak. Minden olyan üzleti szférában tevékenykedőnek, akit érdekel az innováció és az abban rejlő előnyök kihasználása. 

A KÖNYV SZERZŐI
GABE ZICHERMANN a Gamification Co. és a Dopamine vállalat vezetője, a világ élenjáró szakértőjeként tartják számon a vásárlói és alkalmazotti elkötelezettségre irányuló stratégiák tervezése terén.
JOSELIN LINDER a nagy hírű Játékalapú marketing című könyv Gabe Zichermann-nal közös társszerzője. Szerző és munkatárs az NPR This American Life és Morning Edition műsorainál, az AOL-nél és a gamification.co-nál.

AJÁNLÁS
"Gabe Zichermann könyvét ajánljuk azoknak a HR-eseknek, marketingeseknek, és az élet bármilyen területén alkotó kreatívoknak, akik szintén azt szeretnék, hogy izgalmasabb, pezsgőbb legyen a minket körülvevő világ."
Vendler Balázs, az első magyar gamification blog alapítója: www.gamesforbusiness.hu

Még több infó a gamification alkalmazásáról blogunkban:  www.z-press.hu/blog

Gamification példák  ( Az alkalmazásokat készítette:  www.gamesforbusiness.hu )

Multipoly innovatív toborzás -  PricewaterhouseCoopers

 

Rókalandozó -  Fornetti , Ketchmeup -  Univer

   

Pécsi Egyetem szimulációs játéka -  Uniface-egyetemi reality 

 

Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

A hónap könyve